איך לפתוח חנות

הסקירה שלפניכם נועדה לכל אלה ששואלים איך לפתוח חנות. לפני שנצלול פנימה, רק נדגיש כי אנו עוסקים בחנויות מקוונות כלומר כאלה שלא מצריכות מכם רישיון הקמת עסק, התעסקות עם קבלנים ומשפצים וכדומה.

בחירת פלטפורמה

עבור מרבית היזמים, הצעד הראשון בתשובה לשאלה איך לפתוח חנות הוא בעצם בחירת פלטפורמה. מבלי להיכנס לכל השמות הפופולריים כיום, כמה דגשים חשובים על איך פותחים אתר מכירות:
1. חלק מהפלטפורמות יאפשרו לכם לנהל את החנות בשוטף ללא עזרה. זאת אומרת שתוכלו להוסיף מוצרים בעצמכם, לפתוח דפים חדשים אפילו בלי לדעת קוד. לא תצטרכו שירות יקר של מעצב אתרים קבוע.
2. חלק מהפלטפורמות נועדו מטבען לאתרי תדמית. כלומר, העדיפו פלטפורמה שידועה בתור מצוינת להקמת חנויות דיגיטליות.
3. העדיפו פלטפורמה פופולרית ומצליחה, שפועלת לאורך זמן. כך הסיכוי שהיא תיסגר יהיה קטן.

מעצב אתרים או תבניות מוכנות לחנויות

הקמת חנות מקוונת יכולה להיעשות בצורה עצמית או בעזרת מעצב אתרים מקצועי. עיצוב עצמאי שנעשה על ידי תבניות מוכנות, קיים בכל הפלטפורמות המובילות. זה מאוד חסכוני, אך פחות גמיש בתוצאה הסופית. אפשר לקחת מעצב שבונה חנות קונספט וקיימת דרך ביניים. כלומר מעצב שמשפר תבנית קיימת על פי צרכי החנות שאתם מגדירים.

בחירת שרת ודומיין

עדיין לא סיימנו לענות על השאלה איך לפתוח חנות, מכיוון שבשלב זה עדיין אין לכם שרת. בדרך לפתיחת החנות תצטרכו גם לבחור דומיין. ישנן חברות דומיינים ישראליות וזרות וברגעים ספורים תוכלו לבדוק האם הדומיין שמתאים לכם, תפוס או פנוי. ולא פחות חשוב, לצורך האתר תצטרכו שרת. העדיפו שרת שמוכח כאמין, עדיף כזה שמציע שירות גיבוי ותמיכה. שרתים אמינים ישפרו את מהירות האתר ואת האבטחה שלו.

בדרך להשקה ושיווק

בדרך להשקה ולקידום האתר, תצטרכו בדרך כלל להצטרף לשירות סליקה. ישנם שירותי סליקה שיתאימו לחנויות קטנות עם מחזור מכירות לא גדול. שירותי סליקה אחרים מתאימים לחנויות עם מחזורי מכירות גבוהים. כמו כן, לקראת השקת החנות, כדאי להתחיל עם בניית קמפיין שיווקי. קידום בשיטה אורגנית או ממומנת, נעשה לרוב בשיתוף חברת שיווק בדיגיטל. בחרו חברה שמתמחה בשיווק חנויות ויצירת גידול במחזור המכירות, על בסיס קמפיינים מדויקים ויעילים.

עדן בניית אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *