גני ילדים ברמת גן

בין כל גני ילדים שיש ברמת גן, גן ילדים חלילית נחשב גן איכותי מאוד, עם ערכי חינוך גבוהים ודאגה לבריאות של ילדים. מה מבדיל גן חלילית משאר הגנים? מה עושה גן חלילית לגן כזה איכותי? נגלה הכל.

חינות מתחיל מגיל 0

חינוך ילדים מתחיל מגיל 0. ותפקידו של גן ילדים הוא מכריע בתהליך הזה. ילד נמצא בגן ילדים רוב שעות היום וסופג בסביבה הזאת ערכים חינוכיים. לכן, אנחנו בגן חלילית דואגים לבנות לילדים סביבה טובה, שתשפיע על התפתחות של הילד, ולא רק לעשות בייביסיטר פשוט. כל העובדים בגן עוברים הכשרות מיוחדות איך לטפל בילדים.

חוגים

כל יום חוג. זה לא פשוט להעביר כל יום חוג לילדים. אבל זה מאוד חשוב להתפתחות הילדים, לכן אנחנו דואגים לקיים חוגים כל יום. חוג חיות, סיפור, מוזיקה ועוד. חוגים שונים שמטרתם לדאוג להתפתחות של הילדים.

תזונה בריאה

אוכל הוא מרכיב קריטי בהתפתחותו של הילד. ילדים גודלים, מתפתחים וחייבים לאכול בריא. כל יום בגן מתחיל מבישולים – מרקים, ירקות, עוף ועוד. אנחנו לא משתמשים באוכל יבש או מעובד. כל הארוחות מבושלות באותו יום שילדים יוכלו אוכל טרי ובריא. ואיך בלי פירות? אחרה"צ כל ילד מקבל פרי עונתי.

עמידה בדרישות של משרד החינוך

משרד החינוך מוציא רשימת הדרישות לגני ילדים. גן ילדים חלילית עומד בכל הדרישות של משרד החינוך ובעל רישיון קבוע להפעלת גן ילדים. קבלת רישיון הוא דבר פשוט – דורש לעבור בדיקות, מבחנים, בדיקות תקופתיות, לבצע שינויים ועוד. אבל זה היה קריטי בשבילנו לקבל את הרישיון הזה. כי זה מצביע על ייחודיות של הגן שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *