מזון איכותי לכלבים

מגדלים כלב? לא רק בני אדם משגשגים כאשר הם נהנים מתזונה איכותית. אותו הדבר בדיוק נדרש עבור חיות המחמד והכלבים שכולנו אוהבים. בשורות הבאות נסביר כל מה שצריך לדעת על מזון איכות לכלבים: איך מזהים מזון איכותי, איך מתאימים את הפתרון הטוב ביותר לכלב שלכם ועוד.

איך תזהו מזון איכות לכלבים

מזון יבש לכלבים ניכר בראש ובראשונה מהמרכיבים שמהם הוא מיוצר. הוא צריך להכיל מקסימום חומרי גלם טבעיים ומינימום תוספים שנועדו לעבות את הנפח. המזון האיכותי יכיל את השילוב המושלם בין חלבונים לסיבים, פחמימות, מינרלים וויטמינים. מומלץ שזה יהיה מותג בעל מוניטין, שמשווק מזון איכותי לכלבים לאורך זמן ובקביעות.
העדיפו יצרן שמבצע בקרת איכות קבועה ומוצריו מאושרים על ידי הגורמים המוסמכים. טיפ שמאוד עוזר בנושא הזה – בדקו ברשימת המרכיבים וודאו שהמרכיב המשמעותי ביותר הינו בשר או חלבון אחר מן החי (למשל דגים). תוספים כגון דגנים, למשל, יהיו בכמות יותר נמוכה במזונות איכותיים. במזונות פחות איכותיים מרכיב הבשר הנקי יהיה הרבה יותר נמוך וזה פחות מומלץ.

מזון איכותי לפי גיל וגזע

לא כל סוגי המזון זהים בטיבם ומתאימים לכל גזעי הכלבים. ישנם יצרנים אשר לצד מזון רגיל משווקים גם פתרונות איכות המותאמים לגזעים השונים. במיוחד ידועים כמה גזעים בעל רגישויות מסוימות, כך שעבורם כדאי להעדיף מזון מותאם. כמו כן, ישנם הבדלים בין מזונות לגילאים שונים. לגורים יש צרכים תזונתיים אחרים, מפני שהם זקוקים למרכיבי מזון שעוזרים להתפתחות המוח, מערכת העצבים וכן תכולת אנרגיה רבה. כלבים מבוגרים זקוקים למזון איכותי שמסייע לתהליכי עיכול קלים יותר וכן אוכל שלא מכביד על הגוף.
ישנם יצרנים של מזון איכות לכלבים אשר מספקים פתרונות המותאמים לגדלי כלבים שונים. מחקרים מצאו כי הצרכים התזונתיים של כלבים בגודל קטן עשויים להיות שונים מאוד מאלו של גזעים גדולים יותר. בחירה במזון איכותי מסייעת לכם להפחית את הביקורים אצל הווטרינר, הכלב יהיה עליז יותר, חיוני ומלא חיים. כמו כן, מרכיבים תזונתיים מזינים מאריכים את חייו של חברכם בעל ארבעת הרגליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *